PANDUAN CHECK-IN KE GUANG ZHAO

Betul ker Cara U nak Ke Guang Zhao

BUAT BETUL BUAT BETUL2

  Nak mula dari mana yer?.. ada pertama kali nak melangkah dalam dunia keemasan perniagaa Zhulian kan?.. Ada juga yg dah punya KEJAYAAN kat tempat lain( Jadikan Ulangkaji).

  KITA GUNA KUASA MAGNET REZEKI. Magnet sudah tentu TARIKKAN SANGAT KUAT kan. Jadi kalau tak gunakan kat muka bumi ni... nah! bila lagi?.. 

  Simple Jer!..

  CARA NI KALAU NAK HASILNYA EKSTREM BANYAK TAU!..

 Orang lain buat 5 bulan kerja,

  Kita buat 2- 3 bulan!.. Insya Allah Settle dah Target CHECK-IN GUANG ZHAO.. Amin.....

Yahooo...🛫🛫🛫

✌ LANGKAHNYA! PERTAMA

 CHECK FOKUS

      - Aku nak jual kat sapa yer, ????

     -  Aku nak cukupkan bv cam ner yer

     Semuanya "AKU" belaka kan?... Kalau cam gini boleh jer anda check-in. Tapi lepas habis balik dari Guang Zhoa anda TAK PUNYA SEBAB UTK TERUS ISTIQOMAH BERJUANG KE MATLAMAT ANDA YANG LEBIH BESAR DALAM PERNIAGAAN INI.. iaitu Mendapat KEMANISAN KEJAYAAN DEMI KEJAYAAN BESAR lagi & lagi. 

& apa berlaku lepas anda sentiasa memikirkan "aku". Motivasi anda akan cicir entah kemana.

Masa mula-mula anda Sudah tentu ANDA MAMPU NAIK KE PANGKAT SE, SM, DSM & UP UP PANGKAT LAGI dengan fikir & fokus.. aku nak pangkat ini &itu!.. Aku nak check-in Guang Zhao pakej 5 Bintang. 

Bila dah dapat semua anda tak ada POWER utk Istiqomah melakukan bisnes ini. Inilah yg banyak berlaku pada distributor yg stop melakukan perniagaan ini.

FOKUS APA UNTUK MEREKA

Fokus BIASA mata kita kepada prospect (adik-beradik, sepupu, biras, kawan, jiran & kenalan baru) , nak jual DETOXLAH, nak jual sasheraalah. Game bv aku.. 

TUKAR Fokus.. 

... Kawan saya pakai sasherra mesti dia akan lebih slim!.sihat & bertenaga

.... Kawan saya minum byoung insya Allah dia taklah stress urus KERJA OFIS & RUMAH TANGGANYA

.... Adik saya minum BEYOND WATER sekeluarga insya Allah hilanglah masalah asmanyer.

... Kawan Universiti saya niagakan BFJ (BEYOND FOOD JUNCTION DETOXIFING UNIT) part time  insya Allah boleh lah dapat untung runcit + Bonus rm1000.00- rm2000.00. Boleh la dia bayar PTPTNnya.. tak der la pasport kena tahan kat imigresen.

Jom Duit!. Sekarang!


Jumpa anda di Guang ZhaO Raikan KEJAYAAN FOKUS HEBAT KITA!.


Ulasan

Catatan Popular